Zamknij
REKLAMA

Jak reklamować się na Facebooku z zakładem krawieckim? - Orły Krawiectwa

09:28, 03.09.2020 | materiały partnera

Właściciele zakładów krawieckich, orientujących się co nieco w internetowych zawiłościach, zapewne chcieliby spróbować swoich sił w prowadzeniu profilu na Facebooku. Trudno jest im jednak „wgryźć” się w tę materię, zrobić pierwszy krok, a potem kolejny i kolejny… Zapewne ten brak działania wiąże się z faktem, iż nie widzą korzyści jakie przynosi to rozwiązanie.

Co daje profil na Facebooku krawca?

Dobrze poprowadzony profil zakładu krawieckiego w social mediach to przede wszystkim następujące korzyści dla przedsiębiorcy:

  • Rozpoznawalność firmy w Internecie,
  • Świadome budowanie wizerunku,
  • Kreowanie świadomości marki u odbiorców,
  • Informacja o istnieniu zakładu krawieckiego,
  • Budowanie relacji z potencjalnymi klientami,
  • Możliwość porównania naszej oferty z innymi.

Jak profil na Facebooku wspomaga inne działania

Strona firmy na Facebooku przekłada się jednak na inne dziedziny internetowego życia naszej firmy. Posiadając dobre oceny u giganta social media, zyskujemy znaczącą przewagę w konkursie po laur Orła Krawiectwa w swoim mieście. Dorzućmy do tego wysokie noty w Google Maps, Panoramie Firm czy Zumi, a nasze szanse na wyróżnienie w plebiscycie są naprawdę wysokie. W tym celu wystarczy zarejestrować swoją firmę na stronie organizatora https://www.orlykrawiectwa.pl/ i czekać na ogłoszenie wyników. Tytułem laureata może cieszyć się ten, kto uzyska średnią z zebranych ocen na poziomie 8/10 pkt lub wyższym. Zwycięzcy mają do dyspozycji możliwość zakupu materiałów marketingowych – w sam raz na zdjęcia do profilu Facebook firmy!

Jak się promować?

Przede wszystkim postaw na regularność. Wystarczą krótkie posty, które zaangażują odbiorców do dyskusji oraz zdjęcie. Jeśli nie chcesz sam próbować swoich sił w fotografii, przeszukaj bazy z darmowymi obrazami, których w Internecie jest pełno. Najatrakcyjniejsze będą jednak zdjęcia z Twojego zakładu krawieckiego. Gotowe garsonki, projekty, nowości, pracownicy w czasie wykrawania – to zaangażuje Twoich czytelników i pokaże, że warto do Was zajrzeć. Nie lekceważ więc szansy jaką daje profil firmy na Facebooku i postaw na swoją kreatywność!

(materiały partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
REKLAMA