Zamknij

Koleje Śląskie zapraszają do udziału w badaniu satysfakcji pasażera

Artykuł sponsorowany 21:20, 24.10.2025 Aktualizacja: 23:57, 24.10.2025
Skomentuj

Jakość usług, komfort przejazdów oraz funkcjonalności wprowadzonej w tym roku aplikacji mobilnej Kaeśka – to zagadnienia, o które Koleje Śląskie pytają podróżnych w tegorocznym badaniu satysfakcji pasażera.

Badanie rozpoczęło się 23 października i potrwa do 5 listopada 2025 roku.

Ankieta ma charakter anonimowy, a jej wypełnienie zajmuje około 5 minut.

Zebrane opinie pozwolą jeszcze lepiej dopasować ofertę Kolei Śląskich do potrzeb i oczekiwań pasażerów.

– Zależy nam, by pasażerowie mieli realny wpływ na kształt naszych usług. Ich opinie są dla nas najcenniejszym źródłem informacji o tym, co działa dobrze, a co możemy jeszcze poprawić

– podkreśla Bartłomiej Wnuk, rzecznik prasowy Kolei Śląskich.

Ankieta dostępna jest na stronie www.kolejeslaskie.pl.

Ubiegłoroczne badanie satysfakcji pasażera pokazało, że Koleje Śląskie są dobrze ocenianym przewoźnikiem – średnia ocen oscylowała wokół czterech punktów w pięciostopniowej skali.

W badaniu wzięło udział ponad tysiąc osób. Pasażerowie najwyżej ocenili czystość, komfort podróży oraz punktualność pociągów. Nieco niższe noty – około trzech punktów – przyznano za częstotliwość kursowania i skomunikowania z innymi połączeniami, co Koleje Śląskie zamierzają poprawiać wraz z zakończeniem przebudowy katowickiego węzła kolejowego, realizowanej przez PKP PLK.

(Artykuł sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%