Głównym celem projektu "TeenWebEnterprise” było rozwinięcie wśród uczniów zmysłu przedsiębiorczości i kompetencji cyfrowych, umożliwiających poruszanie się na cyfrowym rynku pracy. Podczas wideolekcji uczniowie dowiedzieli się, jak tworzyć skuteczne strategie marketingowe, jakie narzędzia i technologie warto wykorzystać, aby prowadzić skuteczną sprzedaż online, jak budować dobrą relację z klientami oraz jakie są najważniejsze wyzwania, z jakimi musi się mierzyć każdy przedsiębiorca działający w Internecie. Wideolekcje prowadzone były przez ekspertów z poszczególnych dziedzin, udostępnione na stronie projektowej.
Jednym z głównych sukcesów projektu było zaangażowanie młodych ludzi w tworzenie własnych start-upów internetowych.
W ramach projektu zorganizowano konkurs „Mam Plan na Biznes”.
Przedmiotem konkursu było opracowanie Biznes Planu nowo powstałego przedsiębiorstwa, według załączonego wzoru. Biznes plany miały zawierać opis planowanego przedsięwzięcia, plan marketingowy, plan inwestycyjny i plan finansowy.
Najlepsze z nich mają szansę na wdrożenie i rozwój w realnych warunkach rynkowych.
Spotkanie miało nie tylko charakter podsumowujący, ale było również okazją do wymiany doświadczeń i refleksji na temat projektu. Uczestnicy zgodnie podkreślali, że dzięki „TeenWebEnterprise” zdobyli cenne umiejętności, które w przyszłości mogą pomóc im w rozwoju kariery zawodowej.
Na zakończenie spotkania Anita Maszczyk zapowiedziała, że Akademia Lokalnej Przedsiębiorczości planuje kontynuację inicjatyw skierowanych do młodzieży.
„TeenWebEnterprise” na długo pozostanie w pamięci młodych ludzi, jako cenne doświadczenie, które może stanowić fundament ich przyszłej kariery zawodowej.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz