Zamknij

Ta sieć wprowadza specjalne oznaczenie na produkty! Dlaczego?

16:25, 29.09.2021 M.O. / Kaufland
Skomentuj Zdjęcie ilustracyjne. Fot. pixabay.com/pl/ Zdjęcie ilustracyjne. Fot. pixabay.com/pl/

Siec sklepów Kaufland chce zachęcić klientów do niemarnowania żywności. W tym celu sieć prowadza na produkty specjalne oznaczenie. 

Aż ok. 4,8 mln ton jedzenia wyrzucane jest każdego roku w Polsce. W ograniczeniu skali tego problemu dużą rolę odgrywa edukacja i proste wskazówki, które każdy z nas może wcielić w codzienne życie.

Ten właśnie cel przyświeca sieci Kaufland, która nie tylko wystartowała z kampanią pod hasłem "Marnowanie? Nie mam w planie!"

Kaufland to także partner kampanii Too Good To Go "Często Dobre Dłużej". Dzięki temu na opakowaniach produktów marek własnych sieć wprowadza specjalne oznaczenie.

Piktogramy opatrzone hasłami "Popatrz, Powąchaj, Posmakuj" mają przypominać konsumentom, że dany produkt może być dobry po upływie terminu przydatności do spożycia, co sprawdzimy w prosty sposób za pomocą różnych zmysłów.

Oznaczenia znajdują się już na opakowaniach kaszy bulgur i kuskus marki K-Classic. Kolejne oznaczenia mają się pojawiać sukcesywnie na kolejnych produktach, w tym makaronach czy płatkach.

To pierwszą, jak na razie, sieć handlowa w Polsce, która zdecydowała się na taki krok.

Ponadto sieć chce przypominać, za pomocą różnych nośników w sklepie, że  przemyślana lista zakupów, regularne porządki w lodówce i wykorzystywanie w pierwszej kolejności artykułów, które mamy w swoich domach, to proste patenty na mądre wykorzystywanie jedzenia.

(M.O. / Kaufland)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%