Zamknij
REKLAMA

,,Orły Stomatologii'' - najlepszy dentysta w mieście

08:21, 12.05.2020 | materiały partnera

Z pewnością każdy stomatolog w Warszawie oraz w wielu dużych miastach w Polsce wie, jak trudno zostać zauważonym na tle tak licznej konkurencji. W dzisiejszych czasach podstawowym narzędziem, służącym do wykreowania pozytywnego wizerunku jest Internet. Jak dzięki niemu zjednać sobie klientów i wypromować stabilną markę?

Widoczność w sieci

Obecnie większość gabinetów posiada własną stronę internetową, dzięki której potencjalni klienci mogą zapoznać się z zakresem oferowanych usług oraz umówić się na wizytę. Jednak nawet profesjonalna witryna, nie zwiększy liczby pacjentów, jeśli w odpowiedni sposób nie zostanie wypozycjonowana. Firmy często więc wdrażają działania SEO, które skutkują podwyższeniem pozycji strony w wynikach wyszukiwania. Powodzenie tych działań zależy w głównej mierze od kroków podejmowanych przez agencję pozycjonującą oraz od samej wyszukiwarki i podmiotu odpowiedzialnego za ustalanie jej sposobu funkcjonowania.

Social Media, rankingi i portale branżowe

Pojawienie się firmy w prestiżowym rankingu jest ważnym wyróżnieniem, o ile sam ranking cieszy się popularnością. Jednym z nich jest plebiscyt „Orły Stomatologii”, gdzie co roku publikowana jest lista najlepszych stomatologów. W jaki sposób wyłaniani są zwycięzcy? Otóż, przy pomocy odpowiedniego oprogramowania, zbierane są oceny ze wszystkich portali branżowych, znanych i tych mniej popularnych. Brane są także pod uwagę oceny wystawiane w postaci „gwiazdek” na Facebooku i Mapach Google. Zebrane wyniki są przeliczane na skalę 1-10 punktów i tylko gabinety z minimum ośmiopunktowym wynikiem znajdą się na liście laureatów. Rankingi są podzielone na miasta lub powiaty, co pozwala użytkownikowi sprawdzić listę zwycięzców w określonej lokalizacji.

Większość firm czerpie korzyści również z samej obecności w mediach społecznościowych. W związku ze wzrostem ich popularności, posiadanie Funpage'a jest dzisiaj koniecznością. Dzięki niemu, udostępnianie najnowszych wiadomości o firmie jest proste i w krótkim czasie dociera do dużej grupy odbiorców. Jednak jest pewien haczyk...

Najlepszą reklamą jest zadowolony pacjent

Nawet najbardziej skuteczne wypozycjonowanie strony i obecność w mediach, nie zwiększą sprzedaży, jeśli firma nie świadczy usług na wysokim poziomie, a niezadowolenie pacjentów ma swój wydźwięk w momentalnie pojawiających się negatywnych opiniach.

Nawet niewielka liczba niskich ocen, może wpłynąć na wizerunek firmy. „Orły Branżowe”, wyróżniają przedsiębiorców wielu branż, nie tylko z zakresu stomatologii, ale także medycyny, kosmetyki, transportu i wielu innych. Dzięki przejrzystym zasadom rankingu, każda firma może ubiegać o miano laureata, nawet posiadająca negatywne opinie. Ważne, aby wynik końcowy nie był niższy, niż wymagany regulaminem.

(materiały partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
REKLAMA